Alles doen voor jouw klanten. Hun gemak is onze gezamenlijke doelstelling!
Jouw klant heeft er zin in! Met veel plezier heeft men de fietsreis geboekt. De voorbereiding is altijd leuk maar er moet nog veel geregeld worden. Hoe gemakkelijk is dan het feit dat de klant niet al teveel moet nadenken over de bagage. Kleren is al een hele opgave vaak. Stel je voor dat je ook nog eens moet nadenken over slaapplaatsen! Hoe krijg ik mijn fiets op de plaats van bestemming?
Maar ook de voeding is een uitdaging door allerlei regels. Hierbij een aantal struikelblokken:
- Sommige luchtvaartmaatschappijen hebben bijvoorbeeld beperkingen voor het meenemen van vloeistoffen en gels
- Gebruik afsluitbare verpakkingen
- Bewaar sportvoeding op een koele en droge plaats
- Hoeveel neem ik mee? Heb ik niet teveel of te weinig?
Hoe prettig is het dat op locatie alles aanwezig voor jouw klant? En in hoeveelheden die gemakkelijk zijn en niet zorgen voor een nog voller koffer op de terugreis.